søndag den 1. januar 2012

Hello 2012!

Det var så det. Bum - 2011 er slut. Vi hilser år 2012 velkommen med et smil og gør os klar på, hvad det end må bringe os.

Jeg var en del af den sjoveste og vildeste nytårsfest i går aftes og i nat. Hold da op - gymnaster fester bare bedst. Vi dansede, vi grinede, vi var skøre, vi kyssede - vi festede. Med alt hvad dertil hører. Det var eddersparkme hyggeligt, og klokken var da også halv seks, før vi lå på vores madrasser og sov. Dog var det mest grundet nogle mennesker, som for det første ikke gad at forlade festen (venner af den ene vært) og en Flemming-elev, der bare blev ved med at blæse i de der møg-irriterende horn, man altid blæser i nytårsaften....Det har resulteret i, at jeg har sovet 3 timer her til eftermiddag, og at jeg stadigvæk er træt. Men for søren - hvad gør det? Tak for en fed fest!

My ladies! Fra venstre: Malene, jeg, Line, Sabine, Emilie og nede foran har vi Sofie.

 Jeg håber, at I har det vel. Endnu en gang: RIGTIG GODT NYTÅR!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar