mandag den 9. januar 2012

Gak-gak med Grand Prix, stilede stiletter og skitur

Jeg havde den fedeste og sjoveste træning med Grand Prix-tøserne i dag! Og hvis nogle er i tvivl om, hvad jeg snakker om, betyder det, at vi er en flok piger, der er udtaget til at repræsentere Flemming Efterskole til rytme DM til april. Bum. Hvilket i øvrigt bliver monster cool!
Men - vi havde en virkelig hyggelig træning, og det var for fedt at komme igang med en masse gymnastik igen. Efter træningen gik vi helt amok med catwalk, vild dans og tøsefnidder.... Jeg holder så sørens meget af de piger, så det er bare en fornøjelse at tilbringe tid med dem.
Jeg fandt også ud af i dag, hvor meget jeg egentlig glæder mig til at komme afsted på skiferie... Det bliver da for herligt. Det bliver en supergod oplevelse, er jeg ikke i tvivl om, og den starter om bare to uger! Uh, crazy.

Hey - by the way: har tjekket nogle røde pumps fra Pieces ud (billede længere nede). Synes nu de er lidt lækre, og jeg tror, jeg er den pige i verden, der har det mindste antal stiletter....Jeg har ét par, og så tyr jeg altid til mine søde veninder, når festerne trænger sig på, eller så vælger jeg flade sko (mest fordi man danser dårligt i høje sko, og når jeg er til fest - så danser jeg!) Det plejer også at virke, for de har altid lige dem, man skal bruge, men jeg må sige: jeg er fristet til at få anskaffet mig lidt flere. Jeg burde måske overveje det.

Ellers: god mandag!
Og hvis ikke, så lyt til denne sang, og du vil helt sikkert blive i bedre humør: http://www.youtube.com/watch?v=nmcN-J9pUec


Nogle få stykker af Grand Prix-pigerne. You're the best chicks! 

CARRIE PUMP, BURGUNDY, large
Pris: 349,95 kr. - hvilket jeg synes er en ganske rimelig pris :-)


2 kommentarer:

  1. Fed blog du har dig, jeg er blevet fast læser! :-)
    Håber du vil se med på min og blive fast læser.

    Kraaam C! <3

    http://christinebaltsersen.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Mange tak skal du have!
    Og jeg vil da helt sikkert tjekke din ud! :-)

    SvarSlet