torsdag den 5. januar 2012

Miss my FE-people...

Ja, ferie er nu helt ok. Det er nu rart at komme ned i gear og få slappet ordenligt af. Kører ligesom et rimelig struktureret og stramt program til hverdag, så måske havde jeg i virkeligheden brug for denne her pause. Dog må jeg sige, at jeg begynder at savne efterskolelivet en del.... Jeg savner folkene, grinene, smilene, glæden, gymnastikken, fællesskabet og alle de andre småting såsom morgenmåltidet (jeg er dog ikke så desperat, at jeg savner delen med at stå op kl. 06.20....Men måske kommer det). Faktum er, at det er lidt småtomt herhjemme, når mine forældre er på arbejde og mine søstre i skole (hvor de i øvrigt lige har fået Ipads - thaaanks). Jeg sidder bare og forsøger at blive ved med at holde fast i den part, der indeholder afslapning. Det er sørme svært. Jeg savner sgu at blive kørt fuldstændig død, til jeg ikke kan gå længere! Jeg savner, at man klokken syv efter stilletimen har lyst til at lægge sig op og sove, fordi man er smadret efter en lang skoledag og tre timers intensiv gymnastik. Jeg savner den fantastiske følelse ved aktivitet. I denne ferie har jeg formået at løbe, lave styrketræning, smidighed og gymnastik, og det har slet ikke kunne stille min trang. FLEMMING - JEG SAVNER DIG!

Men lige nu er det nu okay at sidde med lidt god musik og nyde roen i huset.

Peace out





Ingen kommentarer:

Send en kommentar