lørdag den 28. januar 2012

Ude godt - Flemming gør det bedre!

 Så er jeg hjemme efter den fedeste, dejligste og bedste skitur med jordens sødeste og skønneste mennesker fra Flemming Efterskole! Det har helt klart været en uforglemmelig oplevelse :-) Tak til alle, der var med på turen for at have gjort den så fantastisk.


Mine tøser og jeg!
Fra højre: Jeg, Sofie, Mathilde, Line C, Emilie og Line S 
De bedste og dejligste Grand Prix-tøser og jeg ved grænsen mellem Østrig og Italien 
Bare én af de flotte udsigter :-)

2 kommentarer:

  1. det ser ud som om, du har haft en dejligt tur! vi følger din super skønne blog nu, har du lyst til at følge vores? :)

    SvarSlet
  2. Det har jeg skam også! Livet på Flemming Efterskole er det fedeste ;-)
    Det er superdejligt at høre, at I følger mig og kan lide min blog! Jeg vil da helt klart tjekke Jeres ud også og følge.

    SvarSlet