lørdag den 14. januar 2012

Gys på FE

I går var det jo som bekendt fredag d. 13.... Uuuuh. Uhyggeligt. Det blev det i hvert fald på Flemming Efterskole. Alle os weekendelever var samlet i den gamle springsal med dyner, puder, slik og popcorn. Thomas - aftenvagten - havde besluttet, at vi skulle se gyserfilm. Personligt hader jeg gyserfilm, men jeg måtte jo tage det med, for det skulle da nok blive superfedt alligevel.
Vi varmede op med filmen "Thir13en Ghosts", der var lidt småklam, men egentlig ikke voldsomt uhyggelig (det synes jeg naturligvis, da jeg bare ikke er skabt til at se gyserfilm....På nogen måde). Herefter skulle vi selvfølgelig se "Fredag d. 13". Puha. Jeg lå under dynen hele filmen og hørte på de andre skrige. Jeg gjorde et desperat forsøg på at sove, men det blev aldrig til den helt tunge søvn. Det var ret svært at udelukke de høje splat-lyde og skrig fra filmen (og publikum). Ej, den var godt nok føj. Jeg fortryder næsten de små glimt, jeg så.

Da "Fredag d. 13" var slut, og alle var i chok, skulle vi ud at gå en lille tur. Det mest irriterende forslag fra Thomas' side, hvis du spørger mig. Vores opgave var at gå turen bagom hallerne, hen til fodboldbanerne og ned for enden og derefter tilbage igen. Denne tur foregik langs en skov, hvor hele handlingen i filmen udspiller sig....Fedt. Heldigvis skete der ikke noget, og vi kom tilbage i god behold ;-)

Alt i alt var det derfor en vellykket, (u)hyggelig, rar og god aften med de dejlige FE-mennesker.

(U)hygge med søde mennesker. Foto: Yndige og søde Freja Saxgren ;-)

1 kommentar:

  1. Mange tak! :-)

    Skal nok tjekke din ud også; vi kan måske blive faste læsere hos hinanden?

    SvarSlet