fredag den 6. januar 2012

Lana Del Rey

Lyder navnet bekendt? Måske. Hun er en af 2011's mest omtalte unge sangerinder. Derfor er hun ganske ny og af den grund, er det ikke så overraskende, hvis du ikke har hørt om hende før. Personligt synes jeg, hun har en ekstremt fangende og intens stemme. Den er dyb og rolig, hvilket gør musikken utrolig behagelig at lytte til. Tror muligvis jeg skal til at høre lidt mere af hendes produktion - hun er da for sej.

Her er links til et par af hendes sange. Læn dig tilbage, lyt og nyd det :-)

Lana Del Rey - Video Games: http://www.youtube.com/watch?v=6YNciq0br74&feature=related

Lana Del Rey - Kill Kill: http://www.youtube.com/watch?v=mrziYF6bVAE&feature=related

Foto: Google

2 kommentarer:

  1. Wauw en flot blog du har dig, mange inspirerende indlæg! Jeg er selvfølgelig blevet fast læser - kig meget gerne forbi og bliv det hos mig :-)
    Knus Emilie<3

    emilie-inspiration.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tusind tak skal du have! Det er da bare superrart at få at vide :-) Jeg tjekker selvfølgelig også gerne din blog ud!

    SvarSlet