onsdag den 4. januar 2012

Sale Shopping

Så nåede jeg det ligeså som alle andre. Januarudsalget nåede også ned i min pung, og hold da op: både godt og skidt at den ikke gør det oftere!
Jeg fandt en masse fede ting til næsten ingen penge, og samtidig fik jeg vidst også brugt lidt meget... Ej, jeg havde lige et par gavekort til Pieces, så i virkeligheden var det slet ikke så galt. Desuden er januarudsalget bare en perfekt afslutning på en god jul, og så kan man starte året op med en masse nye og labre klæder på kroppen. I've got to say: I love it.
Nå, men jeg fik mig jo lidt tøj som sagt. I "Pieces" blev det til et par basis-trøjer, en lækker sweater, en ring og to par lange strikstrømper. Ellers købte jeg to trøjer i "Monki", et par sorte bukser fra "Cheep Monday" og sidst, men ikke mindst: de flotteste og dejligste sko i "Rosenkrantz genbrug"!
Alt i alt var det derfor en vidunderlig indkøbsdag (og der var nærmest ingen mennesker i Aarhus = bingo!) med en masse gode (og nødvendige) køb. 

Her kommer lige nogle få billeder af mine lækre scoringer fra dagen:

Alle mine køb fra "Pieces"
Mine fantastiske røde sko! Jeg er helt tosset med dem.





Trøjerne fra "Monki"


"Cheep Monday"-bukser







Ingen kommentarer:

Send en kommentar