fredag den 30. december 2011

Et nyt år, nye tider

Så er det i morgen, det hele går løs. Lige nu stiller vi alle det samme spørgsmål: hvad kommer til at ske i år 2012? Det forbliver et ubesvaret spørgsmål et stykke tid endnu. Ved enden vil vi kunne kigge tilbage på det - ligesom vi har gjort med 2011 - og enten ryste på hovedet af alle de latterlige hændelser, verden bliver udsat for, eller glæde os over, hvor meget vi har opnået. Ærlig talt: vi ved det ikke, hvad der sker. Men jeg tror, det bliver et år med mindst lige så mange gode, underlige, anderledes, fantastiske og mindeværdige oplevelser som 2011.

Derfor skal jeg selvfølgelig også fejre nytår med de mennesker, der har forandret min tilværelse allermest på kortest tid. Verdens sødeste mennesker fra Flemming Efterskole. Halvdelen af vores ophold er gået, men på den tid har jeg fået en ny familie bestående af mine bedste venner. Når jeg hopper ind i det nye år med dem, ved jeg, at vi går mange flere sekunder, minutter, timer, dage, uger og måneder i møde, som vil vise os mere om hinanden, os selv og livet, end dem der allerede er passeret har. Eventyret fortsætter på den anden side, og jeg glæder mig.



Her kommer lige et par billeder af min nytårskjole (ja, jeg havde den også på til jul...Snedigt), min forholdsvis nye og elskede t-shirt og min spritnye Essie-neglelak - mmmh, glæder mig til at lade mine negle smage på den!

GODT NYTÅR!





2 kommentarer:

  1. Hehe genialt!!!! Den første trøje/kjole i sort har jeg også lige købt. Regner også med at tage den på her i aften ;-)

    Tjek da min blog ud- vi kan jo følge hinanden?
    http://julspil.blogspot.com/ Knus.

    SvarSlet
  2. God stil! Jeg er i hvert fald super glad for den!

    Og det synes, jeg lyder som en rigtig fin idé :-)

    SvarSlet