lørdag den 3. december 2011

FEdere end alt andet

Jeg har lige haft den fedeste dag i Silkeborg med alle weekendeleverne fra FE. Tillykke til alle med de fine medaljer! I er for seje! Mine efterskolevenner er nu noget af det bedste, der er hændt mig, og hold da fast hvor nyder jeg hvert et øjeblik med dem.

Desuden fik jeg muligheden for at se mine to små guldklumper og min søde far i dag. Mine dejlige søstre var også med til Spring Cup, og den ældste endte da i finalen. Himmel og hav hvor har jeg savnet dem... 
Nu er jeg dog mere træt end nogensinde. Lige om lidt lægger jeg mig til at sove med mine to skønne veninder Malene og Emilie. Det er tiltrængt.

Inden jeg går i seng, så får I lige et lille citat med på vejen:
"Mest spildt af alle vore dag, er den dag, vi ikke har leet". 

Godnat :-)

Fra venstre: Malene, mig, Emilie, Sofie og Mathilde. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar