torsdag den 8. december 2011

Juletid = travl tid

Ja, juletiden er som bekendt en travl tid. Al den hygge man skal nå, og samtidig skal livet gå videre. Det er faktisk lettere kompliceret. I hvert fald er julehyggen på FE slet ikke død endnu. På tirsdag (d.13/12) er der julemøde, hvilket er åbent for alle. Det er gratis, og der er god musik (selvfølgelig leveret af vores dygtige musikere), julelotteri, kaffe, kage og meget mere. Aller bedst er dog pigernes Lucia-optog! Kan mærke det bliver godt. Vores yndige stemmer, hvide kjoler og stearinlys. Et syn for Gud!

Ellers er denne uge passeret rimelig ordinært forbi. I morgen er det weekend, og wow - det bliver godt at komme hjem og se familien. Den står på julefrokost hos farmor og farfar på Fyn, så det bliver den helt store omgang. Selvom jeg elsker efterskolen så højt, så højt - så er det nu alligevel rart med familietid ind i mellem. Denne (meget!) korte update er nu slut. Jeg tror, jeg vil lægge mig til at sove ved siden af min søde rumme Rikke. Sorry for manglende indlæg den sidste uge, men jeg har været en smule travl. I skal nok blive opdateret yderlige inden længe.

I'm out

PS. Elevfest d. 17. december = craaazy! Jeg glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar