fredag den 23. december 2011

Et minde for livet

Et efterskoleår er kilden til minder. Mange minder. Minder af alle slags. Denne her december måned har været fortryllende, anderledes, hyggelig, vidunderlig og hård. Den har stået på julesange, pebernødder, kager og risengrød, men også elevfest efterfulgt af tre terminsprøver. Vi sluttede af med et ordenligt brag i form af en juletur til Aarhus, julemiddag, pakkeleg og "bamse-bingo". D. 22. december fik vi juleferie efter en omgang hovedrengøring, julefrokost og julehistorie fra forstander Ole Vind. Kærligheden har også blomstret helt utroligt! Vi fik tre kærestepar på tre dage, og alle gik lige pludselig rundt og flettede fingre. Årh, den kærlighed. Den er nu uforudsigelig.

Her er lige et par billeder og ord fra de sidste to ugers oplevelser.




Rikkes og mit værelse var naturligvis pyntet vældig flot op her i december! Her ses vores vindue hvor Rikke har kreeret to yderst solide snemænd. Vældig fint - ikke sandt? ;-)



Inden elevfesten lørdag d. 17. december, tilbragte Emilie og jeg vores tid på skolen, da vi først blev hentet lørdag formiddag af Emilies mor. 
Det var en speciel weekend, da kun 18 elever blev tilbage. Det var dog kun 7, som blev hele weekenden, mens resten tøffede hjemad lørdag for at drage til elevfest.
Det var enormt fedt, da Emilie og jeg eksempelvis havde hele 3. sal for os selv! Monster speciel, men fed fredag!



 Lørdag stod den jo på elevfest. Dresscoden var rød. Rød som jul, kærlighed og FE. Det var en sk*de god fest - rent ud sagt. Jeg stod på dansegulvet hele aftenen, og når man er i selskab med så dejlige folk, så er alting bare sjovere.
Dagen op til gik med en lille gåtur i området omkring Emilies hjem, bad og ordning af negle, tøsehygge og klargøring af outfit.




 Efter tre hårde men veloverståede terminsprøver i henholdvis skriftlig engelsk, dansk og matematik, gik turen til Aarhus. Det var en fantastisk tur, som jeg altid vil huske. Fra kl. 9 til 12.30 gik vi rundt i Aarhus og nåede både i Bruuns galleri, ned på strøget og på Baresso, og herefter gik turen til skøjtehallen. Derhjemme ventede der os en dejlig julemiddag og en skøn aften med et nyt kærestepar og offentliggørelsen af 3. elevfest! Great!





 Tak for en vidunderskøn måned alle FE-elever! I er noget af det bedste, der nogensinde er hændt mig. Flemming Efterskole er det bedste sted, jeg nogensinde har sat min fod. Det er der, jeg sætter fodspor. Både fysisk, men også emotionelt. Vi sætter spor i hinanden, vi glemmer aldrig hinanden. FE 11/12 er for evigt.


GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar