mandag den 13. februar 2012

Vidunderlig vinterferie

Ja, så blev det vinterferie. De første tre dage er brugt på familietur til Sjælland. Vi besøgte min mors biologiske far, der er syg i Gilleleje. Vi har aldrig været særlig involveret i hans liv, men han kan ikke rejse til Jylland pga. sygdommen, så nu tog vi den lange tur over til ham. Dagen efter tog vi på Experimentariet, hvilket var en sindsyg fed oplevelse. Har været der en gang før som yngre, men jeg kan knap nok huske noget.
På turen hjem fra KBH tog vi lige et smut forbi min farmor og farfar i Glamsbjerg, overnattede hos dem og dagen efter kiggede vi lige forbi min mormor i Odense også.
Endelig er vi hjemme, og resten af vinterferien er booket op med veninder, fødselsdagsfest, familie og meget andet. Selvom det er rart at have ferie, glæder jeg mig nu helt vildt til gymnastikugen, der følger! Det bliver vildt!

Jeg lægger nogle billeder ind fra turen til Sjælland, når jeg får mulighed for det.

Fortsat god dag - og ferie :-)

Laura og jeg år 2011 på skiferie til Sverige

Ingen kommentarer:

Send en kommentar