tirsdag den 7. februar 2012

Opvisningssæson i sigte...

For det første: undskyld, at jeg ikke har fået blogget så meget på det seneste. Det der efterskole tager altså bare lidt meget af min tid - inklusiv rigtig mange lektier lige pt. Derfor må I nyde det endnu mere, når der i ny og næ kommer et nyt indlæg :-)
Som jeg skrev, så tager det her efterskoleliv jo noget tid. Det er primært, fordi vi træner hen mod opvisninger, konkurrencer (rytme DM - yaaaay!) m.m. Det bliver så cool, og jeg glæder mig som et lille barn! I den anledning har jeg derfor besluttet, at I da liiiige skal fortælle Jer hvor og hvornår, vi laver opvisninger. Det ville jo bare være super, hvis I fik lyst til at kigge forbi og se Danmarks bedste efterskole lave den FEdeste opvisning! Jeg kan allerede nu sige: det bliver vildt!

http://www.flemmingefterskole.dk/?id=189

Tryk på linket og du vil kunne se kalenderen på vores hjemmeside, hvor alle opvisninger er indlagt :-)

Jeg håber meget på at se Jer derude i det danske land!

Dette billede beskriver meget godt, hvor fed vores opvisning bliver! GO GO GO FLEMMING!
Billede: Malene Løkke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar