lørdag den 25. februar 2012

Blog Award

Hej igen!
Jeg undskylder for manglende indlæg (igen!), men vi har i øjeblikket gymnastikuge, og det tager som forventet rigtig meget af min tid. MEN - nu laver jeg et indlæg, og det skal handle om noget skønt :-)

Der er sket det utrolig dejlige, at jeg har modtaget en Blog Award af den søde Line fra Little Black Bird! Det betyder, at jeg skal give den videre til fem andre bloggere med under 100 læsere, og dem får I lige her:


                                                                                                       
Thea Marie Mathislund er bare super cool og har helt styr på det med mode ;-)

Little Black Bird. Line har da bare en alt for fed stil, og jeg sender derfor en award direkte tilbage til hende!


Et Emma Liv fordi Emma kører en skøn stil og tager rigtig flotte billeder!


Me and my mess er sjov og underholdende! Maia har en sindsyg gennemført og fed stil!

[DSC02692.JPG]
Hende der Emilie er altid klar med et par skønhedstips eller tre!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar