mandag den 2. april 2012

Mega-Maja


Jeg vil nu skrive et indlæg til ære for Maja Busch. Der har på ingen måde været afpresning i spil, og jeg har ene og alene taget valget om at smække et par sætninger sammen om denne herlige pige. Og - som I sikkert lige fornemmede - er det en lille hvid løgn (undtagen den del hvori jeg omtaler hende som herlig, naturligvis).
Jeg har fået en forespørgsel fra Maja, som omhandlede et indlæg på min blog om hende, og det kan jeg selvfølgelig ikke se nogle hindringer for, hvilket også er grunden til, at hun nu ekstraordinært får sit eget indlæg.
Derfor, Maja, sæt dig nu godt til rette i sengen, find din Marabou-chokolade frem og nyd disse velovervejede formuleringer jeg har bikset sammen om din vidunderlige personlighed!

Sødeste Maja, du ved jo godt, at jeg er noget så glad for dig. Jeg kunne jo sagtens skrive en masse om dit dejlige grin og fantastiske udstråling. Din tilstedeværelse på gangen gør livet på 3. sal livligt, anderledes, mærkeligt, hylende morsomt, larmende og fuldstændig gennemført! Humørbombe er dit mellemnavn, og jeg nyder dit selskab! På baggrund af alt dette har jeg lavet dig et fint lille bogstavrim.


Mærkelig
Attraktiv ;-)
Joke: det gør du en del...
Atletisk - oh year!

Bedårende
Ualmindelig lækker!
Sød
Charmerende
Højlydt (undskyld....Men vi må jo se sandheden i øjnene. Ikke at det er negativt!)

Jeg håber, det var tilfredsstillende nok. Men ellers så ved du jo, at jeg holder af dig Maja B!



1 kommentar:

  1. Tusind tak skal du have! :-)
    Tjekker da også lige din blog ud!

    SvarSlet