lørdag den 31. marts 2012

Overvældende oplevelse

I torsdags - d. 29. marts - var jeg til gymnastikstævne i Forum Horsens for efterskolerne i Syd-Østjylland. Jeg vil ikke prøve at beskrive, hvor fedt det var med fine adjektiver og flotte udtryk, for dette skal opleves. Det eneste jeg kan beskrive er, hvordan jeg følte. Hvilket iøvrigt sikkert også er mere end rigeligt til at give et indtryk af oplevelsen. Overvældet, glad, følelsesladet og lykkelig var nogenlunde sådan, jeg følte mig, da vi gik indmarch sammen med alle de andre efterskoler. Lysshow og tribuner fyldt med flere tusinder mennesker var, hvad vi mødte. Folk var kommet for at se os. De havde kæmpe forventninger til vores opvisninger, ligesom vi havde til dem som publikum.
Alle disse forventninger blev i den grad indført til fulde. Publikum var helt oppe at køre, da Flemming Efterskole skulle på, og vi gav dem et brag af en fest! Følelsen af at stå på gulvet og give den 130 % med verdens dejligste efterskole, var en følelse, jeg aldrig nogensinde vil glemme. Suset, der gik igennem min krop og det brølende bifald fra publikum vil sidde fast i mig for evigt.

Tak for en af de største oplevelser til arrangørerne af stævnet, Flemming Efterskole 11/12 og alle, der mødte op og gjorde det til en opvisning, jeg aldrig vil glemme!

Lidt youtube-klip fra dagen:
Tak for opbakningen til gamle elever!
Indmarch - for vildt!




























Billeder: Karoline Bruun.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar