tirsdag den 29. november 2011

3, 2, 1.... JUL!

Det er helt uvirkeligt, at det er den første december på torsdag... En dag jeg har set frem til længe! Jul er nu noget af det hyggeligste, og hvis man blander det med efterskole, så har man en ret så god cocktail! Alle på skolen er i det vildeste julehumør. Der er julepynt overalt, julemusik brager ud fra hver en højtaler, nissehuer på hvert et hoved og julekager! Mmh, det er bestemt noget, jeg kan li'.
Min søde rumme Rikke og jeg har pyntet fint op på værelset, og lige nu sidder jeg bare og glæder mig til at tage hul på min pakkekalender. Jeg har aldrig haft en pakkekalender, hvor man får gaver hver dag, men min dejlige far har været så rar at lave en til mig i år!

Jul, jul, jul.... Fik jeg sagt, at jeg glæder mig???

Min fine pakkekalender: tak søde far!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar