mandag den 13. august 2012

Oh God.... OG!

Så blev det min tur til at være den lille nye 1g'er, der usikker og smånervøs indtager Odder Gymnasium. Første dag er gået over al forventning (hvilket jeg egentlig ikke havde så meget af) og har været sjov. Rigtig sjov.
I klasserne (for mit vedkommende 1a) tog vi på runde til de forskellige poster, hvor det naturligvis galt om at samle en masse point. Det var hyggeligt og en god metode til at ryste folk lidt sammen. Det hele endte ud med, at vi klassevis skulle performe et fint og yderst kreativt kampråb (/show) foran alle andre 1g'er.

Dagen har været fyldt med nye indtryk. Jeg er en anelse spændt på, hvad de næste tre år bringer, men jeg er fortrøstningsfuld. Selvom jeg har savnet Flemming mere end noget andet i dag, tror (og håber!) jeg, at de næste tre år bliver både sjove, spændende, udfordrende, vilde, festlige og helt igennem fantastiske.





1 kommentar:

  1. Hey! Gymmi er rigtig lækkert og man får sig nogle rigtig dejlige venner! Så don't worry.
    - Kine
    http://thescreenisus.blogspot.com

    SvarSlet